کشف بیش از سه تن مواد مخدر در استان سمنان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: سه تن و ۳۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال ۹۹ در استان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: ۵۶ باند مواد مخدر سال گذشته متلاشی و ۱۱۶ خوردو و ۲۵ موتورسیکلت توقیف شد.

او افزود: محل پاتوق معتادان متجاهر یعنی جایی که می‌شود فساد اخلاقی، برنامه ریزی برای سرقت و هنجار‌های اجتماعی مختلف اتفاق بیفتد. این پاتوق‌ها به ویژه در بافت قدیمی شهر وجود دارد. بخش اصلی این پاتوق‌ها شناسایی و تخریب و زیباسازی شده است.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی ابراز داشت: در حال حاضر بیشتر از هر چیزی برای ایجاد یک پایگاه فرماندهی هزینه شده است که شیوه انجام کار از سنتی تغییر کند و مطابق فناوری روز باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ادامه داد: سمنان در بحث فرآیندی برترین استان کشور شناخته شده و اگر زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده از فناوری در ارائه خدمات امنیتی انتظامی فعال و تقویت شود، احساس امنیت در بین مردم افزایش می‌یابد و بازه زمانی رسیدن پلیس به صحنه جرم کاهش می‌یابد.

او بیان کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۶۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد که این میزان نسبت به سال ۹۷ افزایش ۳۹ درصدی داشت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ابراز داشت: کشف تریاک ۹۵ درصد، مورفین ۱۹۵ درصد، کراک هشت هزا و ۲۸۴ درصد، شیشه ۶۷۰ درصد و گل ۲ هزار و ۵۴۲ درصد افزایش داشت.

سرهنگ میر احمدی اذعان داشت: سه هزار و ۷۸۴ نفر سال گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگیرشدند که شامل یکهزار و سه نفر خرده‌فروش، ۴۵ نفر عمده‌فروش، یکهزار و ۴۴۶ نفر نگهدارنده مواد مخدر و یکهزار و ۴۴ نفر معتاد می‌شود که این دستگیری‌ها با ارسال گزارش‌های مردمی به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ محقق شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.