سرهنگ علی کریمی گفت: هر سه معتادسابقه‌داری که با تشکیل یک باند برای تأمین هزینه‌های اعتیادشان دست به ۳۱ فقره انواع سرقت زده بودند دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود در تشریح این خبر گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت در معابر شهری شاهرود، کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی و پیگیری ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شگرد‌های خاص پلیسی و بررسی دقیق سرنخ‌های موجود، رد پای سه متهم سابقه‌دار در این خصوص بدست آمد.

فرمانده انتظامی شاهرود از شناسایی دقیق محل اختفای هر سه متهم که با تشکیل باند دست به سرقت می‌زدند خبر داد و گفت: متهمان در عملیات‌های ضربتی، هماهنگ و همزمان در نقاط مختلف شهر دستگیر شدند.

سرهنگ کریمی با بیان این‌که با دستگیری این افراد ۳۱ فقره سرقت در سطح شهرستان شاهرود کشف شد ادامه داد: هر سه عضو این باند معتاد به مواد مخدرند و برای تامین هزینه‌های اعتیاد مرتکب سرقت می‌شدند.

او با اعلام معرفی متهمان به مرجع قضایی پس از تکمیل پرونده، اعتیاد به بلای خانمان‌سوز مواد مخدر را ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی دانست و تصریح کرد: برچیدن بساط این پدیده شوم همراهی آحاد مردم و تمام نهاد‌ها و دستگاه‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار