مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اختصاص ۳۳۰ میلیون ریال یارانه نهال به باغداران و متقاضیان کشت گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیز رحیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار کرد: یارانه نهال به کشت ۳۲ هکتار زیره سبز، ۲۰ هزار چشمه پیوندک پسته، ۳۷ هکتار باغ زیتون، ۲ هکتار باغ گردو و ۴ هکتار سیاه دانه تعلق گرفته است.

او با بیان اینکه یارانه نهال تنها ۵۰ درصد هزینه را شامل می‌شود، افزود: باغداران تنها در صورتی که از نهالستان معتبر خرید کنند، یارانه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

رحیمی تصریح کرد: بهره برداران برای بهره مندی از مزایایی یارانه نهال، پس از مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی بخش‌ها فرم یارانه نهال را دریافت می‌کنند و اختصاص یارانه منوط به مهر و امضای نهالستان معتبر زیر نظرمرکز تحقیقات کشاورزی خواهد بود.

او با اشاره به اینکه نهال‌ها با رعایت نکات فنی منتقل شده و مورد تایید موسسه بذر و نهال مرکز تحقیقات است، بیان کرد: یارانه مذکور جذب شده است و با تکمیل و بررسی و تایید مدارک متقاضیان، پرداخت خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ادامه داد: در شهرستان مرودشت ۴ نهالستان وجود دارد که دارای مجوز رسمی از موسسه بذر و نهال مرکز تحقیقات هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار