معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان سنندج از تداوم فعالیت گشت‌های مشترک ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و برخورد با اصناف ناقض پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

برخورد با اصناف ناقض پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی درسنندجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، یحیی نظری در  جلسه اجرای طرح دوم فاصله گذاری اجتماعی که با حضور اعضای ستاد مبارزه با کرونای شهرستان در فرمانداری سنندج برگزارشد، با اشاره به تداوم بیماری و روند سعودی ابتلا در سنندج گفت:از تمامی شهروندان تقاظامندم دستورات طرح فاصله گذاری اجتماعی را برای حفظ جان خود و عزیزانشان در مقابل با کرونا ویروس رعایت نمایند.

او افزود:گرمی هوا یا عادی جلوه دادن شرایط هیچ کمکی به قطع انتقال و شیوع این بیماری منحوس نخواهد کرد، شرایط همچنان نگران کننده است.

 نظری با قدردانی از زحمات کادر درمان، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و تمامی اعضای ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا افزود: آگاه سازی و اطلاع رسانی در رابطه با خطرات و شیوه‌های مقابله با کرونا باید تداوم یابد، زیرا با کم رنگ شدن این اقدامات فرضیات از بین رفتن ویروس با گرمی هوا یا از بین رفتن بیماری، بدون یافتن درمان یا واکسن موجب ابتلای بیشتر شهروندان و برگشتن به روز‌های پیک اولیه بیماری خواهد شد.

 معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان سنندج با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی گشت‌های مشترک ستاد مبارزه با کروناب شهرستان، خاطر نشان کرد که: تدام گشت زنی این اکیپ‌ها ضروری بوده و برخورد با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده و بهداشت عمومی را به خطر خواهند انداخت الزامیست.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.