مردم فریب تماس‌ها و پیامک‌های تبلیغاتی را نخورند

پلیس آگاهی کردستان گفت:مردم فریب تماس ها و آگهی‌های تبلیغاتی که به هر بهانه‌ای درخواست پرداخت وجه را دارند، نخورند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ عبدالله فاتحی با بیان اینکه فریب آگهی‌های تبلیغاتی که به هر بهانه‌ای از شما درخواست پرداخت وجه حتی مبالغ اندک را دارند، نخورید، گفت: هیچگاه با مشاهده یک آگهی تجاری در مطبوعات، به صحت آن اعتماد نکنید صرف درج آگهی در رسانه‌ها هرگز به معنای تایید آن نیست.

او افزود: مراقب کسانی باشید که با غصب عناوینی نظیر مامور اداره اطلاعات، کارمند دادگستری، وکیل و مامور انتظامی با اهداف فریبکارانه به شما نزدیک می‌شوند.

سرهنگ فاتحی  با اشاره به اینکه فریب تماس‌ها و پیامک‌های تبلیغاتی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی را نخورید، بیان کرد: برای دریافت جایزه نیازی به حضور شما در مقابل دستگاه خودپرداز نیست.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه هرگز اسناد و مدارک شناسایی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید، گفت: در انجام هر معامله تنها به وجود آرم در نامه اکتفا نکنید و همیشه به پیشنهاد‌های خیلی خوبی که به شما داده می‌شود، شک کنید.

وی تاکید کرد: متن اسناد را به صورت منظم تحریر کنید و از ایجاد فاصله بین کلمات و در لابلای ارقام عددی و در ابتدای مبلغ حروفی خودداری کنید چراکه امکان تقلب و دستکاری در اسناد را فراهم می‌کند.

سرهنگ فاتحی گفت: ارایه شماره ثبت شرکت، به معنای اطمینان از قانونی بودن فعالیت و درستی عملکرد آن شرکت نیست چرا که ممکن است در کنار عملکرد قانونی دست به فعالیتی غیرقانونی هم بزنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: مردم معاملات و قرارداد‌های خود را فقط در مراکز رسمی و قانونی انجام دهند تا از وقوع هرگونه کلاهبرداری و تخلفی جلوگیری شود.

سرهنگ فاتحی  از مردم خواست در هنگام خرید یا اجاره محل سکونت یا دفتر کار، از مالک بودن طرف مقابل اطمینان حاصل کنند تا بعد دچار مشکلات نشوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.