۳۳۳ طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد گچساران اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد خادمی رئیس کمیته امداد گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون مبلغ ۱۲۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.
 
محمد خادمی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات تعداد ۳۳۳ طرح اشتغال‌زایی در زمینه‌های تولیدی شامل دامپروری، خرید خودرو، صنایع دستی و خدماتی اجرا شده است.
 
او با بیان اینکه یکی از اولویت‌های نهاد حمایتی کمیته امداد گچساران ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد زیر پوشش این نهاد است، بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۳۶ طرح اشتغالزایی با هزینۀ پنج میلیاردو ۶۵۰ میلیون ریال از محل امدادی، برای مددجویان اجرا شده است.
 
خادمی گفت: این میزان تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی، خوداشتغالی و توسعه روستایی از محل امداد و بانک‌ها پرداخت شده است.
 
او بیان کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده به مددجویان مبلغ ۱۲۳میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات امدادی پرداخت شد.
 
خادمی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان پرداخت شده است.
 
او با اشاره به فعالیت‌های این نهاد به منظور حمایت و اجرای طرح‌های مختلف اشتغالزایی، این فعالیت را گامی مؤثر در کاهش بیکاری و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد عنوان کرد.
 
رئیس کمیته امداد گچساران بیان کرد: برطرف کردن معضل بیکاری و اشتغالزایی از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام خمینی در چند سال اخیر بوده است.
 
او افزود: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۲۷ خانوار با جمعیتی افزون بر سه هزار و ۶۶۵ نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی در گچساران هستند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.