۷۵ واحد مسکونی به محرومان کهگیلویه وبویراحمد واگذار شد

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۷۵ واحد مسکونی از سال گذشته تاکنون با همکاری کمیته امداد و سپاه فتح استان احداث و به محرومان استان واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ حسن حکمیتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد در آیین بهره برداری از مسکن محرومان شهرستان کهگیلویه گفت : سال گذشته با همکاری کمیته امداد استان کار ساخت ۸۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در نقاط مختلف استان آغاز شد.

او بیان کرد: کار ساخت ۷۵ واحد مسکونی از این تعداد در یک سال گذشته تکمیل و به نیازمندان تحویل داده شد.

حکمتیان تصریح کرد: پنج واحد مسکونی باقی مانده نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان می‌رسد و تحویل نیازمندان واجدشرایط می‌شود.

وی بیان کرد: از ۸۰ واحد مسکونی،۱۶ واحد سهمیه شهرستان کهگیلویه بوده که همه ان‌ها به محرومان واگذار شد.

یکی از خدمات عمرانی مهم ارائه شده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ۴۱ سال گذشته بازسازی و بهسازی هشت هزار و ۷۰۷ واحد مسکونی با اعتباری افزون بر ۴۹۰ میلیارد ریال بوده است.

در این مدت ۴۵ هزار و ۴۲۲ مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن، ساخت سرویس بهداشتی و تأمین انشعابات آب، برق و گاز با اعتباری افزون بر ۴۰۲ میلیارد ریال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۶ هزار نفر است
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.