مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور گفت: با تخصیص 4 هزار میلیارد ریال اعتبار ساخت 17 هزار واحد مسکن و تعمیر و بهسازی 25 هزار واحد برای مددجویان در دستور کار است .

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور در حاشیه سفر به کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان در اولویت برنامه های این نهاد قرار دارد گفت: از مجموع یک میلیون و 700 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در کشور ده درصد آن (معادل ۱۵۰ هزار) فاقد مسکن، شانزده درصد ( ۳۵۰ هزار خانواده ) دارای مسکن نامناسب و 500 هزار خانوار هم در صف تامین مسکن(خرید، احداث و بازسازی ) و بازسازی هستند که باید در این مورد نیز تلاش های لازم انجام گیرد .

ابراهیم بازیان افزود:خیران و نیکوکاران باید در تامین مسکن محرومان به این نهاد کمک کنند،چرا که امروز امداد برای تهیه مسکن نیازمندان یک ضرورت است .

وی با بیان اینکه امسال 4 هزار میلیارد ریال برای ساخت و بهسازی مسکن مددجویان اختصاص یافته است گفت: با تخصیص این میزان اعتبار ساخت 17 هزار واحد مسکن و تعمیر و بهسازی 25 هزار واحد در دستور کار است .

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد ابراز امیدواری کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده بتوانیم طی سه سال آینده، جشن خانه دار شدن مددجویان زیر پوشش این نهاد را در کشور برگزار کنیم.

وی هدف از سفر به کهگیلویه و بویراحمد را پیگیری طرح های نیمه تمام دانست و گفت: بیش از بیست هزار واحد در کشور در سال های گذشته توسط این نهاد حمایتی خریداری شده که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد 304 واحد با اعتبار 20 میلیارد ریال بود و از این تعداد تا کنون 94 واحد تحویل داده شده است.

ابراهیم بازیان افزود: امیدواریم با جذب اعتبارات اختصاص یافته تا آخر آذر ماه امسال بتوانیم در دهه فجر امسال بخش عمده ای از این منازل را تحویل دهیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.