بابسته خبر‌های انتظامی امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبر‌های انتظامی امروز ۲۱ اردیبهشت، اخباری چون: انهدام باند سارقان، کشف کالای قاچاق و ... را بخوانید.

کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک انبار در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک انبار خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی با یکسری کار اطلاعاتی از نگهداری کالای قاچاق در یک انبار آگاهی یافتند.

او افزود: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران انتظامی از این انبار، بازدید و ۳۶۰ عدد رول کاغذ دیواری، ۳۰۰ جعبه پارکت، ۱۶ جعبه قرنیز و ۱۴ رول زیر پارکتی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری یک متهم گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و وارد کنندگان این کالاها به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد. 

او از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری محور شیراز-سیرجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از بازرسی دقیق از این خودرو ۲ هزارو ۱۶۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و ۱۴۰ عدد پوشاک از نوع کاپشن قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این عملیات، یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

انهدام باند سارقان در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۳ سارق سابقه دار و یک نفر مالخر در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۲۱ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: در پی وقوع چندین فقره  سرقت وسایل نقلیه  و دزدی از ساختمان‌های در حال ساخت، دستگیری سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۱ این فرماندهی در حین گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس موفق شدند، ۳ نفر سارق را سوار بر یک خودرو مسروقه که از سوی سارقان تغییر رنگ داده شده بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و  برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس هدایت کنند.

سرهنگ فداء تصریح کرد: متهمان که از سارقان سابقه دار بودند با قرار گرفتن در برابر مدارک و مستندات پلیس در بازجویی‌های تخصصی ماموران، به ۱۵ فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت، یک فقره سرقت خودرو و تغییر رنگ آن و ۴ فقره سرقت موتورسیکلت و اوراق کردن آن‌ها اعتراف کردند.

او با اشاره به کشف موتورسیکلت‌های اوراق شده و تعدادی از اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان افزود: ماموران انتظامی، موفق شدند در جریان بررسی سرقت‌های این پرونده، یک نفر مالخر را دستگیر و پس از تشکیل پرونده، متهمان را برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر لزوم توجه به اصول ایمنی، استفاده از ابزار‌های ضد سرقت و توجه به هشدار‌های پلیسی از سوی مالکان، خطاب به شهروندان گفت: از مالباختگان می‌خواهیم به منظور شناسایی و تحویل اموال خود به کلانتری ۲۱ شهرکرمان واقع در انتهای بلوار آزادگان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.