سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با ارسال ۲۴۵ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته، تست ۴۲ نفر مثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با ارسال ۲۴۵ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته، تست ۴۲ نفر مثبت شده است.

 او افزود: از این تعداد مبتلای جدید، ۲۰ نفر زن و ۲۲ نفر مرد هستند که ۲۰ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۳ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، یک نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

شغیعی تصریح کرد: با اضافه شدن این تعداد مبتلای جدید، مجموع مبتلایان به بیماری کرونا در استان کرمان از ابتدای اپیدمی تاکنون، ۹۶۸ نفر است. 

او با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان جان خود را از دست داده است، بیان کرد: با اضافه شدن این یک نفر، مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری در استان کرمان به ۵۷ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار با علایم کووید ۱۹ از مراکز درمانی ترخیص شده اند؛ بنابراین مجموع بهبودیافتگان این بیماری در استان از ابتدا تاکنون ۴۱۱ نفر است.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.