رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان سیرجان گفت: یک نمایشگاه عرضه محصولات و کالا‌های اساسی زیر قیمت بازار امروز در میدان سنایی سیرجان افتتاح شد که کالا‌های مورد نیاز مردم را تا ۵۰ در صد تخفیف عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خواجویی ، رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان سیرجان گفت: این نمایشگاه برای تامین مایحتاج اساسی وتامین کالا‌های اساسی مردم راه اندازی شده که در بحث میوه و مرکبات و کالا‌های دیگر با قیمت مناسب تری عرضه می‌شود.

خواجویی در ادامه افزود:تا به امروز کالا‌هایی که در این مکان عرضه می‌شود ۱۹ قلم است و بر اساس تغییرات قیمتی کالا ها از ۱۱ تا۵۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

میر حسینی ،مدیر تعاونی روستایی استان نیز در آیین این افتتاح گفت: با توجه به مشکلاتی که ویروس کرونا برای جامعه به وجود آورده است تولید محصولات کشاورزی  با مشکل مواجه شد  و مصرف کننده با قیمت بالا محصولات را خریداری می کرد.

او در ادامه افزود:در جلسه تنظیم بازار استان تدبیری اندیشیده و مصوب شد که در کلیه شهرستان‌های استان تعاونی روستا‌هایی راه اندازی شود در حال حاضر در کل استان ۲۰ مرکز راه اندازی شده و قیمت‌ها با ۵۰ درصد زیر قیمت بازار برای مردم عرضه می‌شود.

میر حسینی در ادامه افزود: روزانه ۲۰ تن محصول را از جنوب خریداری و به مرکز استان و شهرستان‌ها ارسال می‌شود وحداقل تا پایان ماه مبارک رمضان ۵۰۰ تن محصول خریداری می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار