فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲ میلیارد ریال اموال سرقتی و دستگیری ۲ نفر متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سردار علیرضا مظاهری  گفت: در ادامه طرح مقابله با سارقان حرفه‌ای و سابقه دار خبر انتقال مقدار زیادی اقلام سرقتی از قبیل سیم و کابل و ... توسط افرادی از استان خراسان شمالی به استان‌های همجوار به کلانتری ۱۱ شهرستان بجنورد واصل که بلافاصله ماموران این کلانتری مراتب را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به اینکه این افراد در قالب خریدار اقلام ضایعاتی فعالیت می‌کردند، افزود: خودروی متهمان به همراه اقلام سرقتی با اشراف اطلاعاتی و همچنین سرعت عمل ماموران در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ امام علی (ع) بجنورد روئیت و در نهایت متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه متهمان اقلام سرقتی را در کف کامیون به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاساز کرده بودند، تصریح کرد: با بررسی‌های بعمل آمده ارزش این مقدار اموال سرقتی ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار مظاهری با بیان اینکه در همین رابطه راننده خودرو به همراه سرنشین آن دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند، یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۲ نفر سارق حرفه‌ای تحت همین موضوع دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد:  ۲ نفر مالخر نیز تا کنون دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.