مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: با پیمانکار محور ارکان جلسات متعددی گذاشته شده و در آخرین جلسه مقرر شد دو راهی ارکان سریعا آسفالت شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید عبدالمجید نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی  گفت: فرهنگ رانندگی در محور‌های استان خراسان شمالی جدی گرفته نمی‌شود در حالی که بخش اصلی کاهش تصادفات جاده‌ای در محور‌های استان، وابسته به نهادینه نمودن فرهنگ رانندگی است.

نژاد صفوی افزود: کار باید عملیاتی باشد و برنامه‌ای برای اجرای کار‌ها تدوین کنیم و جهت تکمیل و بهره برداری پروژه‌های در دست اقدام باید جهادگونه عمل نمود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: باید از ظرفیت امکانات موجود در استان و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی جهت رفع خستگی و اسکان توقف کاربران جاده‌ای در فواصل حداکثر ۲۵ کیلومتری نسبت به احداث فضا‌های مناسب از جمله درختکاری، ایجاد سکوی نماز و ... اسکان توقف برای مسافرین را فراهم سازیم.

نژاد صفوی افزود: زنده کردن محورها، مبلمان جاده ای، روشنایی در جاده‌ها و ورودی و خروجی شهر‌ها می‌تواند در یاد و خاطره مسافر باقی بماند و می‌بایست به این مسائل بیشتر اشراف داشته باشیم و این مسائل را رعایت کنیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.