مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیستم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مجید حسنوند فرمانده انتظامی آبیک گفت: در بخش شاریات شهرستان آبیک پسر ۱۲ ساله‌ای در کارگاه نقاشی پدرش حین بازی کردن با ریموت در آهنی، ناگهان در بسته شد و پسر بچه از قسمت تنه و سر بین در گیر افتاد و جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسنوند اظهار داشت: جسد متوفی توسط عوامل اورژانس به پزشکی قانونی  منتقل شد و با تشکیل پرونده، تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در آبیک

سرهنگ مجید حسنوند فرمانده انتظامی آبیک گفت: به منظور ساماندهی و توسعه فرهنگ قانون مداری در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرائم صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی در سطح شهرستان آبیک به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ حسنوند افزود: مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای این طرح، ۳۲ واحد صنفی را به علت رعایت نکردن ضوابط قانونی پلمپ کردند.

او اضافه کرد: کشف ۲۰ دستگاه انواع تلفن همراه و تعدادی لوازم برقی خانگی سرقتی و دستگیری دو نفر در این رابطه از دیگر نتایج این طرح است که متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با یک دستگاه کامیون اسکانیا مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد انتقال آن از مسیر استان یزد به شمال کشور را دارد.

سردار مهدی حاجیان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند.
فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران انتظامی با کنترل تردد‌ها سرانجام خودرو را در یکی از محور‌های شهرستان مهریز شناسایی ومتوقف کردند.
سردار حاجیان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۹۸ کیلوگرم تریاک کشف و متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار