مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هجدهم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از سوداگران مواد افیونی خریداری و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه کامیون به استان قزوین را دارد.

او بیان کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان، خودرو کامیون حامل مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی استان قزوین شناسایی و توقیف شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی ازخودرو ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

دستگیری قاچاقچیان مسافر نما

سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه دو دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران حین بازرسی از اتوبوس‌ها به دو نفر از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از متهمان یک کیلوگرم شیشه و یک کیلوگرم تریاک که در ساک دستی و زیر صندلی جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار