مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر فارس با ۱۵ هزار و ۱۴۸ عضو فعال در ۲۶ شعبه شهرستانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر، ۲۳ خرداد همزمان با سراسر کشور با مشارکت اعضای این جمعیت در ۲۶ شعبه هلال احمر استان برگزار خواهد شد، گفت: در پایان مهلت ثبت نام نامزد‌های انتخابات این جمعیت، ۲۷۴ نفر کاندیدای عضویت در شورای اجرایی جمعیت فارس شدند.

او افزود: جمعیت هلال احمر یک سازمان امدادی و بشردوستانه بین المللی است که عموم مردم می‌توانند در آن عضویت داشته و در تعیین سرنوشت آن نیز نقش مستقیم و اثر گذاری داشته باشند، چرا که در حقیقت مردم ارکان اصلی جمعیت هلال احمر را تشکیل و سرمایه ارزشمند این نهاد عام المنفعه محسوب می‌شوند.

درویشی به برگزاری این انتخابات بصورت هر چهار سال یکبار در تمامی مراکز جمعیت هلال احمر کشور اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر در استان فارس عضو واجد شرایط شرکت در پنجمین انتخابات مجامع شهرستانی هستند که از عموم این اعضاء جهت شرکت در انتخابات مجامع دعوت می‌شود تا با حضور پرشور و اثرگذار خود در ماموریت‌های انسان‌دوستانه و ارزشمند این نهاد خیریه نقش آفرینی کنند.

او با اشاره به شرایط انتخاب کنندگان پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر گفت: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن ۱۸ سال تمام و دارا بودن حداقل ۶ ماه سابقه عضویت یا داوطلبی فعال در جمعیت هلال احمر از شرایط شرکت در انتخابات است.

رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر فارس بیان کرد: این انتخابات روز جمعه مورخ ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور در ۲۶ شهرستان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار