دومین مرحله رزمایش همدلی به همت کمیته امداد خراسان شمالی و مراکز نیکوکاری این استان در جهت لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این همایش باهدف کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا و در لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین برگزارشده است.

الهی راد میزان سبدهای معیشتی پیش‌بینی‌شده در این رزمایش را بیش از ۱۰ هزار بسته به ارزش دو میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها برای خانواده‌های غیر تحت پوشش کمیته امداد که در شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند پیش‌بینی‌شده و توسط مراکز نیکوکاری توزیع می‌شود.

او اظهار کرد: این بسته‌های غذایی به همت طرح رزمایش همدلی و مساعدت بنیاد مستضعفان با همکاری گروه‌های مختلف مردمی، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه‌های بسیج و دستگاه‌های مختلف تأمین‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی یادآور شد: در دهه اول ماه مبارک رمضان نیز ۹ هزار و پانصد بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع‌شده است.

الهی راد در ادامه به برنامه‌های این نهاد در قالب رزمایش همدلی اشاره کرد و پخت و توزیع ۶۵ هزار پرس غذای گرم توسط آشپزخانه‌های مهدوی را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و افزود: غذاهای تهیه‌شده بین نیازمندان حاشیه شهر و مناطق محروم استان توزیع‌شده است.
او با بیان  اینکه تاکنون ۱۸ هزار خانوار نیازمند توسط مراکز نیکوکاری شناسایی‌شده است، اظهار کرد: این خانوارها به همت قرارگاه مواسات از برکات این رزمایش بهره‌مند‌می شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.