آیت‌الله طباطبایی:

امروز باید از امام حسن مجتبی الگو بگیریم

نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: جامعه ما امروز نیازمند الگوگیری از شخصیت بارز حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در فکر، رفتار، عمل و اخلاق است

امروز باید از امام حسن مجتبی الگو بگیریمبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با ادامه پیدا کردن تعطیلی نمازجمعه در سوریه، آیت‌الله سید ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه و امام جمعه دمشق در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.

آیت الله طباطبایی ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ایشان را الگوی صبر و اخلاق عنوان کرد و افزود: لازم است در همه ابعاد زندگی خود از حضرت امام حسن علیه السلام درس بگیریم، چرا که ایشان نمونه بارز اخلاق اسلامی و شکیبایی و صبر بر مشکلات بودند.

نماینده ولی‌فقیه در سوریه با اشاره به پیش رو بودن ایام شب های قدر، اظهار کرد: امسال به خاطر شرایط استثنایی که به خاطر این ویروس منحوس به وجود آمده است، قادر نیستیم این مراسمات را در مساجد و اماکن مقدسه برگزار کنیم، لذا مراسم احیای شب های قدر را در خانه های خود برگزار کنیم.

آیت الله طباطبایی در پایان سخنان خود تاکید کرد: شعار ما در این ماه مبارک رمضان این است که «خانه های ما مسجد و مدرسه است» لذا فعالیت های دینی و مذهبی را از طریق شبکه های اجتماعی در خانه انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار