فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان گفت: قرارگاه همدلی و کمک مومنانه شهرستان سیرجان تا به امروز ده هزار بسته معیشتی تامین و بین جامعه هدف توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان گفت: قرارگاه همدلی و کمک مومنانه شهرستان سیرجان که بصورت مردمی هدایت می‌کنند تا به امروز ده هزار بسته معیشتی تامین و بین جامعه هدف توزیع شد.

او ضمن قدردانی از مردم و نهاد‌ها و شرکت‌های معدنی و صنعتی افزود: مرحله دوم این رزمایش که از امروز آغاز شد و در این مرحله ده هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی خطیب جمعه سیرجان هم گفت: همدلی و همراهی مردم بی نظیر است و امروز با توجه به فرمایشات رهبری معظم همه قشر‌ها پای کار آمدند و انشاءالله مرحله دوم رزمایش هم به خوبی انجام می‌شود.

او افزود: در راستای اجرای این رزمایش، قرارگاه همدلی و مواسات با یک انسجام خوب فعال است کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد وبین نیازمندان و آسیب دیدگان در مرحله اول توزیع شد و پالایش درشناسایی موجب می‌شود حق کسی ضایع نشود.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی اظهار داشت: به منظور توزیع عادلانه این کمک‌ها باید افراد نیازمند واقعی و آسیب دیدگان شناسایی و در یک بانک جامع اطلاعاتی ثبت شوند تا بتوان بدون هیچ کاستی به این قشر کمک‌رسانی انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.