استاندار کرمان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر، از تلاش‌های نیرو‌های این جمعیت تشکر و نقش آن‌ها را در تحکیم صلح، امنیت جهانی و یاری رساندن به انسان‌ها مهم توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  متن پیام  فدائی استاندار کرمان به مناسبت همه هلال احمر به شرح زیر است:

'بسمه تعالی'

صلح طلبی، نوع دوستی و یاری رساندن به هم نوعان در هنگامه بروز حوادث و بحران ها، آن هم با پیشوازی از مخاطرات و رنج‌ها بدون هر گونه تبعیضی، از با ارزش‌ترین مفاهیم انسانی است که ریشه در فطرت مشترک و الهی انسان‌ها دارد. این مهم در آموزه‌های دینی و فرهنگ غنی ایرانیان مسلمان نیز از جایگاه برجسته و ممتازی برخوردار بوده و مردمان این سرزمین در طول تاریخ و اعصار گذشته به نوع دوستی و صلح طلبی شهره بوده اند.

سازمان صلیب سرخ جهانی و جمعیت هلال احمر که برخاسته از این نهاد نوع دوست و صلح طلب انسان هاست، با سازماندهی فعالیت‌های انسان دوستانه و صلح طلبانه همواره در راستای تحکیم صلح و امنیت جهانی و یاری رساندن به انسان‌ها بدون در نظر گرفتن مرز‌ها کوشیده و نقش مهم و اثرگذاری در این راستا ایفا نموده است.

جمعیت هلال احمر در کشور عزیزمان ایران نیز با استفاده از همیاری انسان‌های فداکار و ایثارگر، صاحب نام نیک و ماندگاری در عرصه یاری رسانی به مردم و تسکین آلام و رنج‌های آنان در هنگامه حوادث و بحران‌ها می‌باشد و در این میان کارکنان و داوطلبان این جمعیت در استان کرمان، که یکی از حادثه خیزترین استان‌های کشور است، تلاش مضاعفی داشته اند.

اینک هم زمان با روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر، که فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و خدمات گسترده این جمعیت نیز می‌باشد، ضمن تبریک این هفته به همه مدیران، کارکنان و دست اندرکاران آن جمعیت، لازم میدانم از زحمات خالصانه و دلسوزانه یکایک شما خدمتگزاران، امدادگران، خیرین و فعالین داوطلب جمعیت هلال احمر به ویژه در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وکمک به هم استانی‌ها در مناطق سیل زده صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان و برنامه ریزی و تلاش بیش از پیش همه دست اندرکاران این جمعیت شاهد افزایش کارایی و سرعت عمل بیشتر در خدمت گزاری به مردم و پیشبرد اهداف متعالی و انسان دوستانه آن جمعیت باشیم.

محمد جواد فدائی   استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار