کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم وزش باد‌های شمالی، خلیج فارس مواج می‌شود.

خلیج فارس مواج می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد‌های شمالی با سرعت قابل ملاحظه برای امروز بر روی خلیج فارس است.

او ادامه داد: پیش بینی می‌شود صبح فردا به نسبت در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان از سرعت وزش باد کاسته شود، اما دوباره از ظهر فردا به سرعت وزش باد‌ها افزوده خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: در این مدت وزش باد‌های شمالی در مرکز خلیج فارس و سواحل جنوبی ادامه خواهد داشت.

مساعدی یادآور شد: به سبب وزش باد ضمن ایجاد گردوخاک و کاهش دید در برخی از نقاط، خلیج فارس و سواحل استان نیز در این مدت مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

او افزود: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر بیشتر شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ و بر روی دریا و سواحل استان گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.