هواشناسی اعلام کرد: فردا آسمان بوشهر دوباره ابری می‌شود و بارش پراکنده باران و رعدوبرق رخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز شرایط جوی و دریایی به نسبت آرامی در استان حاکم است، اما فردا (شنبه) در ساعاتی آسمان استان ابری خواهد بود و در برخی نقاط وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

هادی سالاری ادامه داد: آسمان استان امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است که از اواخر وقت به تدریج ابر افزایش می‌یابد و در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و هنگام صبح در برخی مناطق مه رقیق پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: باد امروز بیشتر با جهت شمال غربی تا جنوب غربی و سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت می‌وزد  و از فردا جهت آن متغیر خواهد بود و با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد وزید.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و فردا گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

سالاری گفت: در شبانه روز گذشته جم با ۱۸ و عسلویه با ۳۹ درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین دما را در استان داشته‌اند.

او عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۹ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۱۴، مددوم ۱۴:۳۶ جزر دوم ساعت ۲۲:۴۴ خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام هواشناسی بوشهر، بر اثر فعالیت سامانه بارشی که چهارشنبه و پنجشنبه فعال بود، در دیلم ۲۰/۲، بهرگان ۱۰/۲، عسلویه ۹/۵ گناوه ۹/۲، جم ۹، برازجان ۵/۶، دیر ۳/۲، بوشهر ۲/۷، خارک ۱/۸ میلیمتر باران بارید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.