به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پخش گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت برای تعیین قیمت خودرو درب کارخانه به قیمت ( نرخ تمام شده به علاوه ۵ درصد سود) بدون نظر شورای رقابت، وزیر صمت واکنش نشان داد و دستوری را برای بررسی گرانی خودرو را صادر کرد همچنین درخواست شرکت در جلسه مشترک با اعضای شورای رقابت به منظور استفاده از نظرات و پیشنهادات و نتیجه گیری را برای روز شنبه ۲۰ اردیبشهت ماه داده است تا بر سر مدل جدید قیمت گذاری با شورای رقابت به توافق برسد.
بیشتر بخوانید: آیا باید منتظر گرانی در بازار خودرو بود؟ / یکهتازی سازمان حمایت در افزایش قیمتها
رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: با ستاد تنظیم بازار برای تغییر قیمت خودرو اختلاف نظر داریم چراکه آنها روش محاسبه قیمت را روش هزینه تمام شده اعلام کرده اند، در صورتی که شورای رقابت روش سقف قیمتی را دارد که بر این اساس قیمت پایه را به اضافه تورم بخشی که از بانک مرکزی میگیریم محاسبه میکنیم.
انتهای پیام/
بد بخت کارگر ماهی2/600حقوق میگیره با هزار تا خرج و مخارج دیگه قدرت خرید مردم نصف پارسال هم نیست اگه این روش عرضه خودرو اصلاح کنن وهمه ثبت نام کنن بعد جهت تاریخ تحویل قرعه کشی کنن مثل سری اول موبایل دولتی سال82بود البته همه پول خودرو هم بگیرن با سود متعارف بانکی افزایش قیمتی هم بهش نمی خوره خودرو ساز هم نقدینگی تو دستش هست البته ملزم به تحویل به موقع باشه و خسارت تاخیر بالا بزارن که مجبور باشه به موقع تحویل بده البته خوب نیست ولی بین بد و بد تر طبعا بد. بهتره مصرف کننده هم خیالش راحت میشه و هم فعلا علاج درد هست
بد بخت کارگر ماهی2/600حقوق میگیره با هزار تا خرج و مخارج دیگه قدرت خرید مردم نصف پارسال هم نیست اگه این روش عرضه خودرو اصلاح کنن وهمه ثبت نام کنن بعد جهت تاریخ تحویل قرعه کشی کنن مثل سری اول موبایل دولتی سال82بود البته همه پول خودرو هم بگیرن با سود متعارف بانکی افزایش قیمتی هم بهش نمی خوره خودرو ساز هم نقدینگی تو دستش هست البته ملزم به تحویل به موقع باشه و خسارت تاخیر بالا بزارن که مجبور باشه به موقع تحویل بده البته خوب نیست ولی بین بد و بد تر طبعا بد. بهتره مصرف کننده هم خیالش راحت میشه و هم فعلا علاج درد هست
بد بخت کارگر ماهی2/600حقوق میگیره با هزار تا خرج و مخارج دیگه قدرت خرید مردم نصف پارسال هم نیست اگه این روش عرضه خودرو اصلاح کنن وهمه ثبت نام کنن بعد جهت تاریخ تحویل قرعه کشی کنن مثل سری اول موبایل دولتی سال82بود البته همه پول خودرو هم بگیرن با سود متعارف بانکی افزایش قیمتی هم بهش نمی خوره خودرو ساز هم نقدینگی تو دستش هست البته ملزم به تحویل به موقع باشه و خسارت تاخیر بالا بزارن که مجبور باشه به موقع تحویل بده البته خوب نیست ولی بین بد و بد تر طبعا بد. بهتره مصرف کننده هم خیالش راحت میشه و هم فعلا علاج درد هست