شعبه آنلاین کانون زبان ایران برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجید علی پور، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: کانون زبان ایران برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از آموزش‌های زبان در یادگیری زبان انگلیسی و غیرانگلیسی (آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی، روسی و ایتالیایی) و همچنین سطوحی از زبان انگلیسی است که در استان یا مرکز آموزشی تدریس نمی‌شودشعبه آنلاین راه اندازی کرده است.

او افزود: علاقمندان می‌توانند جدا از این که در چه استانی حضور دارند، زبان انگلیسی و همچنین زبان‌های غیرانگلیسی را از طریق شعبه آنلاین فرا گیرند.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: متقاضیان به آموزش زبان  لازم است با ورود به سامانه رزرو اینترنتی در نشانی الکترونیکی:http://www.ilireg.ir:۸۰۹۵/reserve.htm با انتخاب شعبه آنلاین کانون زیان ایران  برای ثبت‌نام آنلاین در این شعبه رزرو انجام دهند و پس از انجام رزرو، فرایند ثبت‌نام در شعبه آنلاین را تکمیل کنند.

مجید علی پور افزود: شروع فعالیت شعبه آنلاین کانون زبان همزمان با شروع ترم بهار خواهد بود.

او در پایان تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی کانون زبان ایران با توجه به شیوع بیماری کرونا هم‌چون دیگر مراکز آموزشی در کشور کاملا تعطیل شده، اما فرآیند‌های ثبت‌نام و آموزش به فضای مجازی انتقال یافته است و این امکانات روز به روز بهینه‌سازی و کامل‌تر می‌شود.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.