استاندار فارس گفت: آموزش‌های معلمان است که منجر به تغییر در همه مولفه‌های اجتماعی می‌شود و جامعه‌ای سامان می‌یابد که در آن اندیشه والا، دانایی و معرفت معلمان به نسل آینده منتقل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در پیامی تصویری به همایش ویدئو کنفرانسی تقدیر از معلمان نمونه استان، ضمن گرامی داشت این روز با اشاره به جایگاه و نقش بی بدیل معلمان در جامعه گفت: از تراوش اندیشه معلمان، جامعه سامان بخشیده می‌شود و معلمان در توسعه و تکامل انسان بویژه جوانان تاثیر ویژه‌ای دارند.

استاندار فارس تغییرات مثبت اجتماعی جامعه امروز را حاصل عملکرد موفق معلمان دانست و گفت: اگر امروز مهندسین مجرب، پزشکان حاذق و نیرو‌های مختلف اثرگذاری را در جامعه داریم، همه محصول فکر، اندیشه، تلاش و کار معلمانی است که همیشه جایگاه و منزلت بسیار ارزشمندی در نزد ایرانیا ن بویژه فارسی‌ها دارند.

رحیمی افزود: آموزش‌های معلمان منجر به تغییر در همه مولفه‌های اجتماعی می‌شود و این تغییرات موجب رفاه و امنیت می‌شود

او افزود: اگر امروز توفیقی در جامعه وجود دارد و بعضا مدیران و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف خود را در توسعه مملکت اثر گذار می‌دانند متاثر از دانش و آموزشی است که در اثر تلاش معلمان آموختند و امروز در عمل آن را به کار می‌گیرند.

استاندار فارس گفت: در حادثه همه گیری ویروس کرونا، جایگاه اجتماعی و علمی معلمین بیشتر نمایان شد و شاهد بودیم که چگونه معلمان عزیز با تعطیلی مدارس، بدون اینکه ملزم شوند و از آن‌ها خواسته شده باشد، خودشان با استفاده از هر امکاناتی که داشتند تلاش کردند تا تدریس متوقف نشود و دانش آموزان از تحصیل عقب نمانند و این‌ها خود نشان از ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان دارد و جا دارد از نقش برجسته آن‌ها تشکر کنم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر نقش محوری معلمان گفت: امیدواریم هر روز بر منزلت و شان معلمان افزوده شود و بیشتر از پیش به سمت دانش افزایی، معرفت جویی و دانش پژوهی گام برداریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار