همزمان با گرامیداشت هفته معلّم، مراسم تقدیر از اساتید مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا در شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط اساتید مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا در زمینه‌های مختلف فرهنگی، نظامی، قرآنی و... کار معلمی را شیرین‌ترین بخش خدمت در ارتش توصیف کرد.

امیر رضایی مهمترین عامل در نشاط و سرزندگی جامعه را فراهم کردن شرایط برای یادگیری و آموزش دانست و افزود: هر سازمان و جامعه‌ای که شرایط آموختن و یادگیری را برای اعضایش فراهم کند، به نحوی که امروز آن‌ها با دیروزشان متفاوت باشد، آن جامعه پرنشاط و پویاست.

حجت الاسلام رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس طی سخنانی روز معلم را به اساتید و معّلّمان تبریک گفته و افزود: به همه اطلاعات انسان‌ها نمی‌توان علم گفت، زیرا علم باید بتواند پرده‌ای را از روی واقعیات در ابعاد مختلف زندگی انسان بردارد و در اثر دانستن آن مطلب در او رشد ایجاد کند.

او با بیان این مطلب که امام علی (ع) در نهح البلاغه به شدت افرادی را که فقط به دنبال انباشت اطلاعات بی فایده هستند و از علم و بصیرت واقعی بی بهره اند مذمت می‌کند، بیان کرد: استاد باید همواره بهترین و کاربردی‌ترین مطالب را به دانشجو ارائه داده و به مانند یک استاد راهنما میدان تحقیق به دانشجو دهد تا حول این مطلب مطالعات بیشتری را داشته باشد.

در پایان از اساتید و معلمان حاضر در مراسم با اهدای هدایا و لوح یادبود تقدیر شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار