رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد کارگروه ویژه مقابله با کرونا در این کشور با برخی تغییرات تا زمان نامحدودی به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد کارگروه بحران کاخ سفید ویژه مقابله با ویروس کووید-۱۹ کاملا منحل نمی‌شود و با تغییراتی به کار خود تا زمان نامشخص ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور آمریکا در چند پیام توئیتری اعلام کرد کارگروه بحران کاخ سفید اکنون بر روی ایمنی و بازگشایی کشور در بحبوحه شیوع ویروس کرونا متمرکز شده است.

ترامپ اظهارات روز گذشته خود را بار دیگر تکرار کرد و گفت کارگروه ویژه بحران کرونا تمرکز ویژه‌ای را بر روی واکسن این بیماری و روش‌های درمانی آن قرار داده است.

ترامپ در پیام توئیتری خود مدعی شد: کارگروه کرونای کاخ سفید، به ریاست معاون رئیس جمهور مایک پنس، کار فوق العاده‌ای برای جمع آوری منابع بسیار پیچیده‌ای انجام داده است که استاندارد بالایی برای دیگران در آینده ایجاد کرده است.

اظهارات ترامپ در حالی عنوان شد که مایک پنس، معاون رئیس جمهور اعلام کرد احتمالا تغییراتی در برنامه کارگروه ویژه کرونا صورت می‌گیرد و از احتمال انحلال آن خبر داد.

عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با شیوع ویروس کرونا در آمریکا با انتقادات بسیاری روبرو بوده است. آمریکا با بیش از یک میلیون مبتلا به ویروس کرونا و بیش از ۷۱ هزار مرگ و میر ناشی از این بیماری در صدر کشور‌های دنیا قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار