رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۱۵۵ طرح صنعتی در سال جهش تولید در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به بهره برداری از ۱۵۵ طرح صنعتی در استان اردبیل گفت: طرح‌های صنعتی با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۶ هزار نفر تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: برخی از این طرح‌ها نظیر شرکت امید فارمد پارسیان که در زمینه تولید دارو‌های گیاهی و شیمیایی، تولید ام دی اف و کارخانه کریستال که بزرگترین تولید کننده کریستال در کشور می‌باشد که در سال جهش تولید به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به حفظ سرمایه‌های موجود در بخش صنعت و حفظ اشتغال در خصوص جذب سرمایه گذار جدید گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات موجود و فعال کردن ظرفیت‌های بخش صنعت استفاده می‌کنیم.

صادقی تصریح کرد: در سال جهش تولید یکی از برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بررسی و رفع مشکلات واحد‌های احداثی می‌باشد که در این راستا با حضور مدیر عامل آب منطقه‌ای از مجموعه آرتا پلاست به منظور تامین آب مورد نیاز واحد در حال احداث بازدید شد و مشکل تامین آب آن حل گردید.

او گفت: رفع موانع و مشکلات بخش تولید و صنعت و تلاش در راستای ایجاد اشتغال از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و در این زمینه مجموعه صمت استان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا حمایت لازم از واحد‌های تولیدی و صنعتی را انجام دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.