مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر ۱۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران چند طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او افزود: در ایام مبارک دهه فجر، شاهد افتتاح چند واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان خواهیم بود که با بهره برداری از این طرح‌های صنعتی، برای بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان این منطقه اشتغال ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: این طرح‌های صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و سطح شهرک‌های صنعتی استان اجرا شده است.

اهلی استقبال سرمایه گذاران برای مستقر شدن در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل را بسیار مناسب ارزیابی کرد و از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران برای استقرار در شهرک‌های صنعتی خبر داد.

او افزود: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار و ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در استان، ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌باشد که با مهیا نمودن زیرساخت‌ها تلاش شده تا زمینه برای حضور سرمایه گذاران در سطح استان فراهم شود که در این راستا مشوق‌هایی نیز برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.