مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل بر تسریع در تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعانپور، مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل در جلسه بررسی روند تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: راه، آب، برق و گاز از جمله زیرساخت‌های ضروری برای حضور سرمایه گذاران است و لازم است دستگاه‌های مربوطه روند تامین این زیرساخت‌ها را تسهیل کنند.

او افزود: ایجاد واحد‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی علاوه بر ایجاد اشتغال در رشد اقتصادی و صادرات نیز تاثیر بالایی دارد و باید تلاش کنیم زیرساخت‌های لازم برای ورود سرمایه گذاران را به این منطقه تامین کنیم.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل به مزایای این منطقه به ویژه در حوزه واردات و صادرات و تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: مزایای این منطقه همچون منطقه آزاد تجاری است و سرمایه‌گذاران به راحتی می‌توانند با بهره‌مندی از این مزایای تعریف شده به توان تولیدی و اقتصادی خود بیفزایند.

در این جلسه فرماندار نمین، مدیرمنطقه ویژه اقتصادی نمین، مدیران شرکت آب منطقه‌ای، برق، گاز و معاون محیط زیست استان در خصوص رفع موانع جهت تامین زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی نمین گزارش‌های لازم را ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.