مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: شرکت فولاد شادگان نگین درخشان منطقه است و باید نواقص و موانع موجود در ساخت سایت فولاد سازی آن رفع شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست بررسی وضعیت واحد فولاد سازی شرکت فولاد شادگان با حضور نادری مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران و هئیت همراه، حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی از شرکت فولاد شادگان برگزار شد.

نادری مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران در این جلسه بر اهمیت رفع نواقص و موانع موجود در ساخت سایت فولاد سازی شرکت فولاد تاکید کرد و گفت: شرکت صنعت فولاد شادگان نگین درخشان منطقه است و باید همه دستگاه‌های مرتبط با تعامل و همکاری دست در دست هم دهند.

قاسم زاده مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در این جلسه توضیحاتی در رابطه با روند تولید در سایت احیای شرکت و پیشرفت فیزیکی سایت فولاد سازی ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت توسعه شرکت صنعت فولاد شادگان، اظهار کرد: این شرکت نقش مهمی در رفع مشکلات بیکاری موجود و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان دارد و با توجه به نزدیک بودن شرکت فولاد شادگان به مرز دریایی و زمینی و راه آهن این شرکت تاثیر زیادی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

طرح فولاد شادگان یکی از طرح‌های هفت گانه جامع فولاد کشور است که در سال ۱۳۸۵ کلنگ زنی شد و واحد احیاء آن در سال ۹۶ به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.