رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار اخبار کذب و جعلی در رابطه با انتشار ویروس "کرونا" در شهرستان پاوه کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علی کریمی رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، کانالی در شبکه‌اجتماعی تلگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار اخبار غیرواقعی و مطالب جعلی در خصوص انتشار ویروس کرونا در شهرستان‌ پاوه می‌کرد.

او گفت : کارشناسان پلیس فتا شهرستان پاوه، طی انجام عملیات فنی و بهره‌گیری از تجربیات اجرایی، موفق به شناسایی عامل شایعه ساز شده و طی هماهنگی قضایی، متهم را دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی کردند.

کریمی افزود: افراد همواره منبع و صحت اخبار در مورد ویروس کرونا را بررسی کرده و از انتشار اخبار، شایعات و فیلم‌های مربوط به ویروس کرونا که مورد تایید قرار نگرفته‌ خودداری کنند و اخبار مربوط به کرونا را فقط از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال نمایند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: نیروهای پلیس فتا با رصد مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی که در این فضا اقدام به شایعه پراکنی کنند، برخورد قانونی خواهند کرد.

او در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهد هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا شماره تماس 08321821921 گزارش کنند.

وقوع یک سانحه رانندگی میان ۳ دستگاه خودرو

رئیس پلیس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی میان ۳ دستگاه خودرو در محور قزانچی خبر داد که در پی آن یک نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند.

محمد حیدری افزود: این حادثه شب گذشته (۱۶ اردیبهشت) حوالی روستای خانم آباد و میان ۳ دستگاه خودروی وانت پیکان، پراید و کامیون رخ داد.

او گفت: بر اثر این حادثه راننده خودروی وانت پیکان جان خود را از دست داد و ۳ نفر دیگر نیز از سرنشینان خودرو‌ها زخمی شدند.

حیدری با اعلام اینکه علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی قرار دارد گفت: رانندگان از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز خودداری و علاوه بر رعایت مقررات، فاصله طولی مناسب با دیگر خودرو‌ها را رعایت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.