یکی از خرده فروشان عناوین رایانه‌ای با انتشار فهرستی، از تاریخ احتمالی عرضه بازی‌ Assassin's Creed Valhalla خبر داد.

تاریخ احتمالی عرضه بازی Assassin's Creed Valhalla اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش شرکت یوبی‌سافت نسخه جدید مجموعه اساسینز را معرفی کرد و مشخص شد این عنوان Assassin's Creed Valhalla نام دارد. داستان این بازی در دنیای وایکینگ‌ها و در دریاهای شمالی انگلستان روایت خواهد شد. طبق اعلام یوبی‌سافت نسخه جدید این بازی قرار است برای دو نسل کنسول فعلی و بعدی وارد دنیای عناوین رایانه‌ای شود.

شرکت یوبی‌سافت از نسخه جدید اساسینز صرفا یک تریلر منتشر کرده است که بیشتر تمرکز آن روی بخش داستانی بازی بود و مانور خاصی روی بخش مبارزاتی نداده است. در همین راستا یوبی‌سافت قصد دارد ساعاتی دیگر و در مراسم مایکروسافت که در آن قرار است بازی‌های کنسول Xbox Series X معرفی شود، تریلری از بخش مبارزاتی این بازی منتشر کند.

تاریخ احتمالی عرضه بازی Assassin's Creed Valhalla اعلام شد

اما به تازگی یکی از خرده فروشان عناوین رایانه‎‌ای فهرستی از زمان عرضه و فروش برخی از عناوین رایانه‌ای منتشر کرده است که در میان آن‌ها نام بازی Assassin's Creed Valhalla نیز به چشم می‌خورد. بر اساس فهرستی که این خرده فروش منتشر کرده، بازی Assassin's Creed Valhalla احتمالا در ۱۶ اکتبر سال جاری عرضه خواهد شد؛ این خبر به میزان قابل توجهی قابل استناد به نظر می‌رسد چرا که شرکت یوبی‌سافت همیشه بازی اساسینز را در همین بازه زمانی و روز جمعه منتشر می‌کند و از آنجایی که این روز هم جمعه است، احتمال صحت داشتن خبر عرضه بازی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید: گوشی Realme 6 به رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود


از طرفی هم این بازی برای دو نسل از کنسول‌ها ساخته شده است و انتظار می‌رود یوبی‌سافت این عنوان را در دو مرحله و در دو روز مختلف برای هر نسل منتشر کند. با این حال هنوز یوبی‌سافت برای عرضه عنوان Assassin's Creed Valhalla تاریخ خاصی را اعلام نکرده است و برای مشخص شدن زمان دقیق عرضه این بازی باید تا اعلام بعدی این شرکت منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار