۳۲ ویلا، باغ و تالارپذیرایی در حاشیه رودخانه مهریان تخریب شد.

آزادسازی بستر رودخانه مهریان از ویلا‌های غیرمجازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر برخورد با متخلفان و سودجویان اراضی و بستر رودخانه تنگه مهریان یاسوج گفت: امروز عملیات آزاد سازی ۱۷ هکتار از حریم این رودخانه انجام شد.
 
حسن نگین تاجی افزود: آزاد سازی تنگه مهریان یاسوج از منطقه معروف به دو آب که شامل ۲ رودخانه تنگه کبوتری و رودخانه‌ای که از چشمه آب نهر سرچشمه می‌گیرد به طول تقریبی ۶ کیلومتر آغاز شد.
 
او با بیان اینکه دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برخورد با متجاوزان به بیت المال و انفال را حسب تأکیدات ریاست قوه قضائیه، وظیفه‌ی خود می‌داند، افزود: برای دستیابی به همین اهداف و برنامه تحول در دستگاه قضایی، ۳۲ ویلا و باغ و تالار پذیرایی که در حاشیه این رودخانه احداث شده بود آزاد شد.
 
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه مرحله اول اجرای این عملیات حد فاصل تنگه دو آب تا پل مهریان واقع در جاده یاسوج- اصفهان خواهد بود، اضافه کرد: حدود۱۷ هکتار از تجاوزات انجام شده به رودخانه تنگه مهریان، آزاد شد.
 
نگین تاجی در پایان افزود: این آزاد سازی با دستور قضایی و با هدف تبصره ۴ ماده‌ی ۲ قانون توزیع آب و ماده ۹ لایحه رفع تجاوز به تأسیسات آب و برق انجام شده است.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.