رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس گفت: از فردا نماز جماعت در مساجد ۲۷ شهرستان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام ملک مکان رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس مساجد، گفت: ۲۷ شهرستان استان از فردا پذیرای نمازگزاران هستند.

او با بیان این که مساجد این شهرستان‌ها فقط برای برگزاری نماز جماعت باز هستند، افزود: نماز باشکوه جمعه نیز در این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

ملک مکان ادامه داد: مسئولان ستاد نماز جمعه و هیئت امنای مساجد باید پیش از برگزاری هر نوبت نماز، اماکن برگزاری را ضدعفونی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس با بیان این که در ورودی مساجد کیسه نگهداری کفش بین نمازگذاران توزیع شود افزود: نمازگزاران در خانه وضو بگیرند، وسایل ضدعفونی و سجاده و مهر شخصی به همراه داشته باشند.

او گفت: بین صفوف نماز ۱۳۰ سانتی متر و بین نمازگزاران حدود یک متر فاصله باید رعایت شود و در صورت نیاز به تغییر شرایط برگزاری نماز جماعت، ستاد ملی کرونا تصمیم گیری می‌کند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس از افراد مسن و بیماران قلبی و زمینه‌ای خواست از شرکت در نماز جماعت مساجد خودداری کنند و افراد سالم نیز فقط به مدت زمان خواندن نماز و انجام واجبات آن به مساجد بروند.

بنا بر گفته حجت الاسلام ملک مکان نماز جماعت و جمعه در شهرستان‌های آباده، ارسنجان، اقلید، بختگان، بوانات، بیضا، پاسارگاد، خفر، داراب، رستم، زرقان، زرین دشت، سپیدان، سروستان، فراشبند، فیروزآباد، قیرو کارزین، خرامه، خرم بید، ممسنی، کوار، کوهچنار، لامرد، مهر و نی ریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هنوز تو این شهرستانا کرونا وجود داره چرا یه جور جلوه میدین که انگار تموم شده
آخرین اخبار