مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شانزدهم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پی کسب اخبار مبنی بر اینکه فردی در شهرک صنعتی چرم سازی، مقادیری سوخت قاچاق دپو کرده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از تحقیقات غیرمحسوس محل دپوی سوخت را شناسایی و در بازرسی از محل ۳۰ هزار لیتر سوخت از نوع "گازوئیل" کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی سوخت کشف شده را یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و کابل تلفن در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده پلیس موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار شد.

او اضافه کرد: در یک عملیات غافلگرانه سارق دستگیر شد و در بازجویی‌های بعمل آمده تا کنون به ۹ فقره سرقت سیم برق و کابل تلفن اعتراف کرده است.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است.

۲۵ دستگاه موتورسیکلت درقزوین توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: برای پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث ترافیکی طرح مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان‌های انتظامی این شهرستان انجام و در این طرح توقیف و برخورد با موتور سواران متخلف در قزوین در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در این ظرح که طبق درخواست‌های مردمی و اخبار واصله مبنی بر ایجاد مزاحمت موتورسوران برای شهروندان صورت گرفت، ۲۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: متخلفان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.