بسته اخبار حوادث قزوین امروز چهاردهم اردیبهشت ۹۹

کشف بیش از ۲۹ کیلو مواد مخدر و ۵۷۰ قطعه اسکناس جعلی / اطلاعیه استخدام در مقطع درجه داری / یک کشته در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهاردهم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر ودر پی تلاش‌های اطلاعاتی بعمل آمده، مشخص شد یکی از سوادگران در حال انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به قزوین است.

سردار حاجیان افزود: ماموران اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در یکی از ورودی‌های شهرستان بوئین زهرا که با یک دستگاه خودروی کامیون اسکانیا در حال تردد بود، متوقف کنند.

او اضافه کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودرو ۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد.

اطلاعیه استخدام در مقطع درجه داری در قزوین

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت: اداره گزینش واستخدام فرماندهی انتظامی استان قزوین از بین جوانان مومن، کار آمد، متعهد و ولایتمدار از جمله خانواد‌های معزز شاهد و ایثارگر، اعضای خانواده نیرو‌های مسلح، بسیجیان فعال اعضای گردان‌های عاشورا و اعضای پلیس افتخاری به صورت پیمانی ۵ سال در مقطع درجه داری (مرد) در رسته انتظامی، دریابانی و عملیات ویژه بامدرک دیپلم استخدام می‌کند.

سرهنگ رحیم خامدی، شرایط استخدام در این مقطع را داشتن مدرک تحصیلی دیپلم بامعدل ۱۴، حداقل سن برای مقطع درجه داری ۱۹ سال کامل عنوان کرد و افزود: بسیجیان با عضویت فعال و پلیس افتخاری و کسانی که خدمت سربازی را انجام داده اند ۲ سال به حداقل سن افزوده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین بیان داشت: سن داوطلبانی که جزو خانواده شهداء، جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین المللی مرتبط، تحصیل در دانشگاه‌های برتر کشوری نظیر صنعتی شریف، دانشگاه تهران و حافظان کل قرآن مجید باشد ۲ سال افزوده می‌شود.

سرهنگ خامدی تصریح کرد: گواهی وضعیت خدمت سربازی (برگ اعزام-کارت پایان خدمت، دارابودن سلامت کامل جسمانی برابرتأیید بهداری نیروی انتظامی، برخورداری ازحسن شهرت ونداشتن سوء پیشینه کیفری، حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر است.

به گفته او، فرزندان شهدا از شرط معدل و آزمون معاف هستند، بستگان درجه یک و دو خانواده‌های شهداء و ایثارگر در شرایط مساوی با سایر داوطلبان در اولویت جذب هستند.

او، مدارک لازم برای داوطلبان واجد شرایط، ۱۲ قطعه عکس ۴*۳، فتوکپی ازتمام صفحات شناسنامه هرکدام یک برگ، ۳ برگ فتوکپی مدرک تحصیلی، یک برگ گواهی وضعیت خدمت سربازی، ارائه گواهی اعضاء فعال بسیج وبستگان درجه یک خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان، تصویرگواهینامه رانندگی، تصویر کارت ملی، مدرک رایانه مقدمانی (ICDL) و پوشه سفید برای مقطع درجه داری عنوان کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از داوطلبان واجد شرایط خواست جهت ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://gozinesh.police.ir/signup و در ساعات اداری به آدرس قزوین- خیابان طالقانی، ساختمان گزینش و استخدام نیروی انتظامی روبروی خیایان ملک آباد مراجعه و یا با شماره‌های ۲۱۸۲۴۱۹۱ و ۲۱۸۲۴۲۱۸ تماس بگیرند.

کشف ۲۵۰ هزار دستکش خارج از شبکه توزیع در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان، گفت: مأموران انتظامی شهرستان البرز در حین کنترل خودرو‌های عبوری، در عوارضی "قزوین-کرج" به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: در بازرسی ماموران از این خودرو، ۲۵۰ هزار عدد دستکش بهداشتی لاتکس و فاقد مدارک قانونی کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه این محموله توسط خوردوی وانت نیسان در آزاد راه به سمت پایتخت در حال تردد بود، تصریح کرد: ارزش این محموله بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف محموله دارو‌های غیر مجاز در ایستگاه راه آهن قزوین

رئیس پلیس راه آهن شمال غرب کشور از کشف محموله دارو‌های گیاهی و شیمیایی غیر مجاز در قزوین خبر داد.

سرهنگ خیراله طیبی اظهار داشت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایستگاه راه آهن قزوین در حین بازرسی در انبار توشه ایستگاه راه آهن به یک محموله حاوی دارو‌های گیاهی و شیمیایی که فاقد اسناد و مجوزات بهداشتی بودند مشکوک شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و دعوت از کارشناسان سازمان غذا و دارو و جهاد کشاورزی، در بازرسی از آن ۱۴ کارتن و ۴۰ گونی انواع دارو‌های گیاهی و ۳۵۰ کیلوگرم دارو‌های شیمیایی غیرمجاز کشف شد.

او اضافه کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر شد و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحوبل شد.

رئیس پلیس راه آهن قزوین در پایان از مردم و مسافران خطوط ریلی درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

یک کشته در برخورد سواری پراید با راننده خودرو ۲۰۷ در قزوین

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت: ساعت ۹ صبح امروز در محدوده مرکز شماره گذاری قزوین یک دستگاه خودروی پراید با یک سواری پژو ۲۰۷ که در صف نوبت شماره گذاری خودرو در شانه خاکی جاده متوقف بود برخورد که متاسفانه راننده سواری ۲۰۷ بدلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را، عدم توجه به جلو راننده پراید اعلام کردند.

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ حسین رشیدتبار ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی ۳ سارق در شهرستان شناسایی و دریک اقدام ضربتی دستگیرشدند.

او افزود: متهمان در تحقیقات فنی ماموران به سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به شناسایی یک مالخر رد این رابطه گفت: در بازرسی از محل اختفای او ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران پلیس آگاهی به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف کردند.

کشف ۵۷۰ قطعه اسکناس جعلی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: مأموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه سواری پراید با دو سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از خودروی مورد نظر، ۵۷۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی جعلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در انجام معاملات از اصالت چک یا پول نقد اطمینان حاصل و هرگونه موارد مشکوک مرتبط با جعل اسکناس و مدارک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند ۱۳ نفر را به علت ارتکاب جرائمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح سرد و مواد مخدر را دستگیر کنند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۵ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مخدوش و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و خدمتگزاران خود را در تامین امنیت جامه یاری کنند.

کشف ۲۵ دستگاه بیت کویین قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک سوله متروکه در اطراف تاکستان، موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل کلای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار موفق شدند، ۲۵ دستگاه ماینر را که اقدام به استفاده از برق به صورت غیرمجاز می‌کرد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریال تعیین شده است، گفت: در این رابطه مکان موصوف پلمب، ماینر‌ها جمع آوری و مالک با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.