کشتی آرای گفت: امروز افزایش داد و ستد‌ها باعث افزایش قیمت طلا و سکه شد و نرخ سکه امامی به ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

افزایش ۱۰۰ هزار تومانی سکه نسبت به روز گذشتهمحمد کشتی آرای نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر  در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: امروز قیمت جهانی ارز و طلا در اوایل صبح کاهش داشت، اما با توجه به وضعیت نوسانات ارزی و اینکه بیشتر مردم برای سرمایه گذاری به این بازار هجوم آوردند، مقداری نوسان طلا داشتیم. 

او با تاکید بر اینکه تقاضا برای خرید طلا و سکه در بازار افزایش یافته است،  بیان کرد: برخی افراد از سرمایه گذاری در بورس انصراف دادند و به سمت سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه رو آوردند که همین امر داد و ستدها را افزایش داد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: افزایش داد و ستد‌ها باعث افزایش قیمت طلا و سکه شد به طوری که امروز سکه امامی به ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید، در حالی که دیروز سکه امامی ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان معامله شد، همچنین سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.


بیشتر بخوانید: علت گرانی طلا در هفته گذشته چه بود؟/دلار همچنان گرفتار حباب قیمتی


نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۰۳ دلار بود. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلای ۱۷ عیار، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۶ هزار تومان معامله شد. دیروز روند کاهشی قیمت سکه و طلا را پشت سر گذاشتیم که امروز شاهد افزایش قیمت آن بودیم، اما مشخص نیست که در هفته آینده وضعیت خرید و فروش طلا چطور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لنین
۲۲:۵۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخر سال 8
آخرین اخبار