معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی البرز گفت: یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی قاچاق به ارزش یک ملیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان نظرآباد، کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی البرز گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان نظرآباد درحین گشت زنی درسطح شهرستان به یک دستگاه موتورسیکلت خارجی ۴۰۰ سی سی مشکوک ونسبت به توقیف آن اقدام کردند.

 معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی البرز افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد موتورسیکلت توقیف شده فاقد هرگونه مدارک شناسایی قانونی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فیض جعفری بابیان این که ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: موتورسیکلت کشف شده به همراه صاحب آن پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند که نیروی انتظامی همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

انهای پیام / ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.