رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان و کشف ۱۱۳ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک خبر داد.

کشف بیش از ۱۱۳ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از را از عناصر قاچاقچی خریداری و در منزل خود در شهرستان زاهدان دپو کرده و قصد فروش آن به یکی از مشتریانش در استان البرز را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به آدرس مورد نظر اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل متهم شده و او را دستگیر کردند.

عسکری گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل متهم مقدار ۱۱۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شد.

او افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و توان رزمی بالا در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

انتهای پیام/ ر.خ

برچسب ها: کشف مواد مخدر ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.