​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از پیگیری اجرای ۲۲ دستگاه پل در مسیر‌های روستایی خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جعفر شهامت ​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار داشت: ۱۵۰ میلیارد ریال از منابع استانی و ۱۵۰ میلیارد ریال از منابع ملی، برای اجرای پل در محور‌های روستایی خراسان شمالی اختصاص داده شده است.

شهامت افزود: نبود پل در محور‌های روستایی سبب شده تا در سیلاب ها، جاده‌ها مسدود و ارتباط روستاییان قطع شود در این زمینه بانگاه ویژه به اهمیت موضوع، تسریع پروژه هادراین حوزه مورد تاکید است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ساخت ۲۲ دستگاه پل در محور‌های روستایی، در راستای حل مشکل مسدود شدن راه ها، در دستور کار است و تاکنون ساخت پنج دستگاه پل به پیمانکار واگذار شده است.

شهامت افزود: افزایش قیمت‌ها و تخصیص اعتبارات به صورت اسناد خزانه در کنارنیاز پروژه‌های پل سازی به تخصیص نقدینگی موجب کندی روند کار شده است.

او افزود: برای اجرای ۲۲ دستگاه پل حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در تلاش هستیم تمام منابع موجود جهت تسریع عملیات اجرائی این پل‌ها بهره بگیریم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی همچنین از تاسیس اداره نگهداری پل‌ها وابنیه فنی در اداره کل در هفته اخیر درجهت تقویت پیگیری موضوع خبرداد و افزود:براساس اطلاعات سامانه BMS در طول راه‌های خراسان شمالی تعداد ۶ هزار و ۶۸۸ دستگاه انواع پل وآبرو وجوددارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.