هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران نگران وضعیت نقل و انتقالات تابستانی سرخ‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس در حال حاضر درگیر پرونده‌های خارجی و مشکلات مالی است. همین موضوع باعث شده هواداران این تیم نگران وضعیت نقل و انتقالات سرخ‌ها هستند.

برخی از ستاره‌های پرسپولیس با وجود بند جدایی در قراردادشان در آستانه جدایی از سرخ‌ها هستند و همین موضوع سبب شده تا هواداران نگران جدایی بازیکنانی همچون شجاع خلیل زاده، محمد نادری، محمد انصاری، مهدی ترابی، بشار رسن، اوساگونا، علیپور و ... باشند.


بیشتر بخوانید: خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کند


در حالی که پیش از این گفته شده بود باشگاه پرسپولیس قرار است با بازیکنان برای تمدید قرارداد جلسه بگذارد، اما به دلیل وجود مشکلاتی، هنوز این اتفاق رخ نداده است.

پرسپولیسی‌ها که تاکنون ۵۰ تا ۵۵ درصد دریافتی داشته اند، بیان کرده اند در صورتی که مطالبات خود را به طور کامل دریافت کنند، حاضر هستن در پرسپولیس بمانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
عوضش وزیر میگه هیچ مشکلی پرسپولیس نداره همه چیزم رو به راهه اینکه کلا سه عضو هیئت مدیره داره البته یکیشون دندونپزشکه هیچ کدوم هم پولدار نیستند مدیرعاملم ندارند مشکلی نیست . انصاری فرد گفته بود میخواند کاری کنند که پرسپولیس زمین بخوره خیلی ها بهش خندیدند الان حرفش به عینه ثابت شده
آخرین اخبار