مدیر تیم پرسپولیس گفت: در حال حاضر هر شخص نسبت به جایگاه خودش اظهار نظر می‌کند و فقط منافع‌اش را در نظر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره نامه کانون مربیان اظهار داشت: نظر کانون مربیان قابل احترام است، چون آن‌ها بزرگ و پیشکسوتان من هستند، اما اکنون مخاطب من کانون مربیان نیست و مخاطب من رقبای ما در لیگ هستند.

او افزود: در حال حاضر هر شخص نسبت به رتبه خودش اظهار نظر می‌کند و منافع خودش را در نظر می‌گیرد. می‌گویند ۴ تیم اول برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی شوند، اما راضی نیستند پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند. اگر قرار است عدالت برقرار شود، سهم تیم‌های پایین‌تر چه می‌شود؟

پیروانی ادامه داد: اکنون سوال این است که تیم‌هایی که باید به لیگ برتر صعود کنند چه سرنوشتی خواهند داشت؟ تیم‌هایی که باید از لیگ ۲ به لیگ دسته اول بیایند چه خواهد شد؟ عدالت این است که همه چیز به نحو احسن انجام شود.


بیشتر بخوانید: خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کند


مدیر تیم پرسپولیس در مورد برگزاری لیگ بدون تماشاگران و ضربه خوردن تیم‌ها تصریح کرد: اگر بنا به ضربه خوردن باشد پرسپولیس بیشترین ضربه را می‌خورد، چون ما بیشترین تماشاگر را داریم. به لطف خدا و حمایت هواداران ۱۰ امتیاز با تیم دوم اختلاف داریم.

پیروانی در پایان اظهار کرد: باید به زندگی کنار کرونا عادت کنیم. ما راضی نیستیم خون از بینی کسی بیاید. جام برای ما مهم است، اما راضی نیستیم جان یک هموطن یا یک هوادار به خطر بیفتد، اما نباید بحث‌ها را احساسی کنیم. دوستان می‌گویند لیگ فرانسه تعطیل شده، اما به محض اینکه تیم پاری سن‌ژرمن به عنوان قهرمان معرفی شد حرف از لیگ‌های دیگر زدند. پرسپولیس به دنبال احقاق حق خودش است، به دنبال خودخواهی نیستیم. بچه‌های ما زحمت کشیدند و در قبال زحمت خود می‌خواهند نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
توجایگاه خودت رامی دانی که همیشه داری اظهارفضل می کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هیچ وقت خارج از جایگاهش و مسئولیتش حرفی نزده این مثلث تاسند که برای سرپوش گذاشتن روی عدم موفقیتشون در مورد تیمهایی که بهشون ربطی نداره نظر میدند مالک گاو آهن تبریز که کار رو به جایی رسونده در مورد اسم تیمهای دیگه هم نظر میده
آخرین اخبار