مشاور رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در توییتر به حواشی این روز‌های سرخ‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی قبل ابوالفضل امان الله، مشاور رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در توییتر خود پیام جدیدی را منتشر کرد و به حواشی این روزهای این تیم لیگ برتری واکنش نشان داد.

پست توییتری امان الله نشان می‌دهد که دعوای پرسپولیسی‌ها میان هاشمی و رسول پناه بالا گرفته و وزیر ورزش و جوانان نیز مخالف بازگشت شرکت قبلی که رابطه خوبی با هاشمی دارد به عنوان حامی مالی سرخ‌ها، است.


بیشتر بخوانید: خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کند


مشاور رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس نوشت: «۲ روز است یک قرارداد عالی روی میز وزیر است که می‌توان با آن پول برانکو را پرداخت کرد، اما مهدی رسول پناه اصرار دارد که قرارداد قبلی سرخ‌ها را احیا کند.»

حالا باید منتظر ماند و دید وزیر ورزش و جوانان چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت و آیا کارگزار قبلی به کار خود ادامه می‌دهد یا شرکت جدیدی جایگزین آن می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
رای برای تعطیلی کامل فوتبال دولتی!
قبول دارید مثبت
مخالفید منفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظرم هدف فوتبال همه چیز هست غیر از ورزش وزارت ورزش و بازنشستگان هم نمیتونه مدیریت کنه بهتره تعطیل کنیم و روی ورزشهای انفرادی کار کنیم مثل کشتی کاراته و ...
ایران توی ورزشهای انفرادی بهتر عمل میکنه بهتره وقت و هزینتون صرف اینها بشه تا وقتی درآمد خوبی در آوردید بیاید و روی ورزشهایی مثل فوتبال و بسکتبال و ... هزینه کنید.
Netherlands
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
می خوان پرسپولیس رو نابود کنند.کجای دنیایه باشگاه هیأت مدیره اش دونفراست.؟هرکدوم سازخودشومی زنه.اصلابفکربدهی های خارجی وکسرامتیازوسقوط تیم نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
همین همسایه تیم محبوب شما ،استقلال، تا مدت ها نه مدیر عامل داشته نه هیئت مدیره، نه سرپرست داشته نه سرمربی، نه حتی مربی بدنساز هم نداشته، برو خدا رو شکر کن فلاکت زده نیستین هنوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
کی این اتفاقات افتاد؟ همیشه حداقل دو تا پولدار تو هیئت مدیره استقلال بود
آخرین اخبار