رئیس اداره تعاون روستایی باوی گفت: بیش از ۱۶ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین کوتی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان باوی با بیان اینکه عملیات خرید گندم و کلزا از اواخر فروردین ماه از سوی یک مرکز خرید گندم و یک مرکز خرید کلزا به صورت شبانه روزی، آغاز شده است، گفت: پیک خرید در این شهرستان از ۲۰ اردیبهشت ماه تا پایان فصل خرید انجام می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار تن گندم و ۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان خرید شده، افزود: از مجموع خرید ۴ هزار تن گندم بارگیری و به داخل و خارج استان و از ۷۰۰ تن کلزا رقمی بیش از ۶۸۰ تن بارگیری و حمل شده است.

کوتی با اشاره به کمبود کمباین و کند بودن مرحله برداشت اظهار داشت: تعداد کمباین‌های حاضر در منطقه بسیار کم هستند و پیش بینی می‌شود از ۲۰ اردیبهشت ماه با ورود کمباین ها، شاهد پیک مرحله خرید باشیم و با اقدامات صورت گرفته و آمادگی که داریم در این زمینه به مشکلی برنخواهیم خورد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان باوی در پایان با اشاره به اینکه وجه خرید گندم و کلزا کشاورزان در کمتر از ۲۴ ساعت به حساب آن‌ها واریز می‌شود تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای واریز وجه کشاورزان بابت خرید گندم و کلزا به خوبی انجام گرفته و بانک‌ها بعد از ارائه چک لیست‌ها از سوی ما ظرف ۲۴ ساعت وجه خرید گندم و کلزا را به حساب کشاورزان واریز می‌نمایند.

براساس این گزارش؛ تعاون روستایی شهرستان باوی در سال زراعی گذشته ۳۸ هزار تن گندم و ۶۰۲ تن کلزا از کشاورزان خریداری کرده بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.