شهردار بروجن گفت: ۸۰۰ هزار لیتر محلول آب ژاول برای ضدعفونی معبر‌های این شهرستان استفاده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمزه‌علی ولیان شهردار بروجن در آیین تکریم از خیران سلامت حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۰۰ هزار لیتر محلول (آب ژاول) برای ضدعفونی معبر‌های این شهر استفاده شده است.

او افزود: این میزان محلول برای ضدعفونی معبر‌ها و تأسیسات شهری شامل بیمارستان‌ها، پمپ‌های بنزین، میدان میوه و تره بار و مراکز فروش دام مصرف شد.

ولیان اضافه کرد: مسدود و محدود کردن مکان‌های عمومی و پرتجمع مانند آرامستان، منطقه نمونه گردشگری سیاسرد، بوستان‌ها، موزه‌ها، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری و راه‌اندازی پویش «در خانه بمانیم» برای پیشگیری از شیوع و تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از سوی مدیریت شهری در بروجن انجام شده است.

او ادامه داد: در این مدت کارشناسان آتش‌نشانی شهرداری بروجن توانستند دستگاه محلول‌پاش «اتومایزر مدل تور بوجت» را با قدرت پاشش ۱۵ متر و ۱۰ میلیون ریال هزینه برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا بسازند در صورتی که نمونه این دستگاه در بازار حداقل ۵۰۰ میلیون ریال است.

ولیان گفت: کشاورزان نیک‌اندیش بروجن در ۵۰ روز فعالیت خود توانستند شهرداری را برای محلول‌پاشی معبر‌ها و تاسیسات شهری با استفاده از تجهیزات و نیروی انسانی خود حمایت کنند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار