فرماندار بروجن گفت: باید از فرصت‌های درآمدزایی در روستا‌ها به بهترین نحو استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن بر استفاده از فرصت‌های درآمد زایی در روستا‌ها تأکید کرد و افزود: موقعیت‌های درآمدزا در روستا‌ها کم نیست و در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی توانایی‌های بسیاری وجود دارد که باید از این توانایی به بهترین نحو استفاده کرد.

او افزود: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستا‌ها به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند تا روستا‌ها محل تولید و اشتغال زایی شود که این مهم کمک و مساعدت تمام دهیاران، اعضای شورای اسلامی و مردم را می‌طلبد.

ملکی با بیان اینکه اعتبارات دولتی محدود است اضافه کرد: دهیاران با شناسایی ظرفیت‌های موجود و تبدیل آن‌ها به یک فرصت درجهت آبادانی و ایجاد اشتغال در روستا‌ها تلاش نمایند.

او با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری در روستا‌های این شهرستان وجود دارد که باید شناسایی و معرفی شوند گفت: توسعه گردشگری در روستا‌های این شهرستان به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش درآمد روستاییان، رونق و جهش تولید در این مناطق منجر می‌شود.

ملکی همچنین بر استفاده از فرصت‌های درآمد زایی در روستا‌ها تأکید و اضافه کرد: موقعیت‌های درآمدزا در روستا‌ها کم نیست و در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی توانایی‌های بسیاری وجود دارد که باید از این توانایی به بهترین نحو استفاده کرد.

او با تأکید بر اینکه دهیاران بازوان توانمند دولت در روستا‌ها بوده و در حل مشکلات روستا‌ها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند گفت: حل بسیاری از مشکلات روستاییان مستلزم همکاری و تعامل سازنده دهیار با مسئولان شهرستان است.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار