مسئول جذب کمک‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از برپایی ۱۴ کارگاه تولید ماسک در استان خبر داد وگفت: تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار ماسک توسط خادمین این ستاد تولید شده است.

راه اندازی ۱۴ کارگاه تولید ماسک در استانامیرخانی مسئول جذب کمک‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در گفتگو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  از برپایی ۱۴ کارگاه تولید ماسک خبر داد و گفت: خیرین در مساجد، خانه‌ها و سایر مکان‌هایی که در اختیار این عزیزان قرار گرفته مشغول به تولید ماسک هستند.

او با اشاره به اینکه تا کنون حدود ۲۰۰ و سه هزار و هشتصد ماسک در این کارگاه‌ها تولید شده گفت: ۵۰ هزار ماسک نیز توسط یک خیر تهرانی اهدا شده است.

مسئول جذب کمک‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: مجموعا ۲۰۰ و پنجاه و سه هزار و هشتصد ماسک، ۲۰۰ و نود و دو دست لباس مخصوص کادر درمان، تعداد ۱۰۰ شیلد و هزار جفت دستکش توسط خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا تا کنون تولید و تحویل سیستم بهداشت و درمان شده است.

او افزود:تا کنون ۱۱۳ مرتبه عملیات ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی در استان انجام شده که بیش از ۱۱۳ هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده در این بازه زمانی مصرف شده است.

امیرخانی از راه اندازی دو آشپزخانه در زنجان و شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: طبخ این غذا‌های تبرک برای بیماران و کادر درمانی بوده و  در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها  توزیع می‌شود.

مسئول جذب کمک‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در ادامه گفت: در بحث کمک به معیشت قشر کم در آمد و آسیب دیده از ویروس کرونا تا کنون ۲ هزار و پانصد و هفتاد وشش بسته مواد غذایی هرکدام به ارزش تقریبی  ۲۰۰ هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

امیرخانی ادامه داد: برای هفته اکرام ایتام هم که همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) است تعداد ۳۱۳ بسته مواد غذایی در نظر گرفته شده که بین افراد ذینفع توزیع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه همه اقداماتی که تا کنون توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام شده توسط خیرین و کمک‌های مردمی بوده افزود:این ستاد در کنار سایر تشکل‌های مردمی تا پایان شکست کرونا در کنار مردم خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.