درشش ماهه نخست امسال یکهزار و ۸۸۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردو‌های زیارتی به مشهد مقدس، و عتبات عالیات و سایر اماکن زیارتی وگردشگری اعزام‌شده‌اند.

اعزام  یکهزار و۸۸۲ مددجوی زنجانی به اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: به‌منظور رشد و ارتقاء بعد ایمانی و اعتقادی مددجویان تحت حمایت برنامه‌های فرهنگی متعددی در قالب اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی، طرح فلاح و آموزش خانواده در طول سال برای جامعه هدف این نهاد اجرا می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی موجب نشاط معنوی جامعه هدف این نهاد می‌شود، افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق نیاز سنجی فرهنگی و سطح بندی این نیاز‌ها، برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.

صفری در ادامه از اعزام هزار و ۸۸۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: مددجویان بهره‌مند از خدمات اردویی این نهاد در قالب اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی و شوق زیارت به مشهد مقدس، کربلای معلی و عتبات عالیات، قم و جمکران و سایر اماکن زیارتی وگردشگری اعزام‌شده‌اند.
او  بابیان اینکه به منظور اجرای برنامه‌های اردویی و فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت در شش ماهه نخست امسال ۴۶۱ میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و کمک‌های مردمی هزینه شده است، افزود: از مجموع هزینه‌های انجام شده برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اردویی ۲۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیران زنجانی تأمین و پرداخت شده است.

صفری با اشاره به اینکه اجرای طرح شوق زیارت و اردو‌های زیارتی به‌منظور اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس، قم و جمکران تا پایان سال ادامه دارد، اظهار داشت: خیران زنجانی و مؤسسات خیریه فعال در حوزه فرهنگی می‌توانند با مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اردویی این نهاد زمینه اعزام مددجویانی که شوق زیارت امام مهربانی‌ها را دارند، فراهم کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

اعزام مددجویان زنجانی به اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.