مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: ۶ تن سهمیه خرما به نرخ تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان توسط عاملان فروش در استان جذب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: کمبودی در زمینه تامین خرما به نرخ تنظیم بازار وجود ندارد و سهمیه دیگری برای استان درنظر گرفته شده و به زودی به استان منتقل می‌شود.

او افزود: خرمای خریداری شده برای تنظیم بازار استان در ماه مبارک رمضان به ازای هر یک کیلوگرم ۲۱۰ هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.

عباسپور بیان کرد: عرضه خرما در تمام فروشگاه‌های تعاون روستایی استان سمنان انجام می‌شود و هر فروشگاهی که متقاضی عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار باشد می‌تواند با ثبت درخواست نسبت به عرضه اقدام کند.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه هفت فروشگاه تعاون روستایی در استان سمنان وجود دارد، اضافه کرد: در هر شهرستان استان، به جز سرخه، یک فروشگاه تعاون روستایی وجود دارد.

او تصریح کرد: توزیع خرما تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا در ساعات خلوت برای خرید به مراکز عرضه مراجعه کنند.

عباسپور یاد آور شد: برای هر شهرستان استان سمنان با توجه به نیاز سهمیه خرما در نظر گرفته می‌شود و محدودیتی در اختصاص سهمیه وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار